lördag 5 mars 2011

Ordnade hemförhållanden? Javisst!

8 kommentarer:

  1. Tack!
    Det är så befriande på nåt sätt att se att alla inte har perfekt städade hem för jämnan!

    När jag pluggade kunde jag fastna framför TV:n på dagarna när jag egentligen hade bättre saker för mig. Höjdpunkterna var repriser av Top Model, samt Sjunde Himlen, så mycket moral i ett enda program!

    SvaraRadera
  2. Inte nog med att det inte är perfekt städat, det är inte städat alls. Haha.
    Nu fick jag abstinens efter sjunde himlen. Undrar om det finns någon box man kan köpa.

    SvaraRadera
  3. http://www.discshop.se/filmer/dvd/sjunde_himlen_sasong_1_6_disc/P56666

    149:- per säsong. Klart överkomligt.

    SvaraRadera
  4. Flamingon! Ni har flamingon! Åh vad avis jag blir...

    SvaraRadera
  5. Åh, haha, fy fan. Men det är så det är :)

    SvaraRadera
  6. Åh jag älskar sjunde himlen! Och det där på bilden ser ut som ett helt normalt rum :) Det går ju inte att hålla snyggt med småbarn, så fort det är färdigstädat dyker det upp nytt skräp igen snabbare än man hinner med!

    SvaraRadera
  7. A.M.O: Då tycker jag du ska unna dig en :)

    J: Haha, ja du borde veta, jag har sett ditt skämsrum :)

    Lisa: Tack.

    SvaraRadera
  8. Det är ju skönt att kunna se vad man har för saker liksom. Man ser till exempel alltid S:ets grejer väldigt tydligt när man försöker forcera hennes golv.

    SvaraRadera