lördag 26 juni 2010

Full bricka på klychbingon

Hur resonerade de på SR när de bestämde sig för att låta Annika Sörenstam inleda sommarpratarsäsongen? Så jävla värdelöst. Jag har bara lyssnat en dryg halvtimme men har redan börjat fundera på att göra en dubbel van Gogh. Samtidigt kan jag inte stänga av, jag bara måste få veta vilken låt hon tänker skoja till det med (ett axplock hittills: Michael Jackson – Beat it; ABBA – Take a chance och Tina Turner – Simply the best) och vid vilken avstavning hon ska tappa tråden härnäst. Jag har aldrig hört någon tala i särskrivningar förut. Jag är i chock.

2 kommentarer:

  1. Hihi, nu måste jag också lyssna på eländet.

    Det värsta är alla politiker som alltid ska spela Born to run. Alltid.

    SvaraRadera
  2. Ja, lyssna på hela. Även om det känns som att du dör en smula. Man går liksom stärkt ur det sedan.

    Jag har nog inte lyssnat på tillräckligt många politiker för att lägga märke till det. Får ta igen det.

    SvaraRadera