måndag 14 april 2014

The worrying kind

"Men hur ska jag klara mig med bara två kastruller?" "Vilka ska jag välja?" "Och om jag vill laga något mer avancerat då?" Mm, stor risk.

Jag håller på och röjer ut några köksskåp inför stambytet som sätter igång imorgon och jag upptäcker hela tiden nya personlighetsdrag hos mig själv. Till exempel att jag är dum i huvudet och tror att jag kommer laga någon form av gourmetkost när jag ska vara ensam hemma i två veckor, utan tillgång till rinnande vatten, i ett hem som är under nedrivning och förhoppningsvis så småningom uppbyggnad.

Ha, vi vet alla att det enda jag kommer inmundiga är chips direkt ur påsen samt sånt som serveras på soliga uteserveringar.

4 kommentarer:

  1. Ensam hemma och slippa laga mat i två veckor, det låter rätt gött!

    SvaraRadera
  2. JUAL Obat Aborsi MANJUR UNTUK USIA 1-7 BULAN.
    Cytotec Asli YANG KAMI JUAL RESMI DARI RUMAH SAKIT, JADI ANDA TIDAK PERLU RAGU LAGI UNTUK ORDER Obat Penggugur Kandungan
    YANG KAMI JUAL KARENA BERGARANSI DAN DIJAMIN 100% TUNTAS TANPA HARUS KURET LAGI.
    Ciri Cytotec Asli adalah obatnya tidak ada bentuk lain selain persegi enam dan warnanya pun cuma putih.

    Obat Aborsi
    Obat Penggugur Kandungan
    Obat Penggugur Janin
    Obat Peluntur Janin
    Obat Telat Bulan
    Cara Menggugurkan Kandungan
    Penggugur Kandungan
    Obat Cytotec Asli
    Cytotec Asli

    SvaraRadera
  3. POST CLOSED
    You made certain nice points there. I did a search on the theme and found the majority of persons will have the same opinion with your blog.
    A portion of gate crashers even suspect that was introduced by the British.
    Several with the points associated with this blog publish are generally advantageous nonetheless had me personally wanting to know, did they critically suggest that? 1 point Ive got to say is your writing expertise are excellent and Ill be returning back again for any brand-new blog publish you come up with, you might probably have a

    TOP Google Ranking On Your Site

    SvaraRadera