söndag 8 december 2013

7. Den bild jag är mest nöjd med

Alltså, va? Jag tar tonvis med bilder hela tiden. De flesta blir medelmåttiga eller dåliga. En del blir bra. Men någon specifik wow-bild har jag faktiskt inte. Har ni?

En gång tog jag ett roligt screenshot som jag tyvärr inte får publicera här. Men jag kan ju för all del beskriva det. Så här var'e: Min man halvlåg barbröstad i soffan och när jag öppnade kameraappen för att skrämma honom att jag skulle instagramma förfallet trodde telefonen att den såg ett ansikte och gjorde en sån där grön ram runt hans överkropp. Det var roligt. Ungefär så roligt som livet blir nuförtiden.

2 kommentarer:

  1. Haha. Nej jag har verkligen ingen sådan bild. Däremot låter din beskrivning av screenshotet fantastiskt roligt och jag kan relatera väldigt mycket till just den humorn.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jag var rädd att jag skulle åka på mothugg, att alla skulle ba "jo, men jag har en himla fin bild jag är supernöjd med trots att jag inte är fotograf". På din blogg tycker jag i och för sig att jag ser en massa bra bilder för jämnan.

      Radera