fredag 14 maj 2010

Mikkan, this one is for you

5 kommentarer:

  1. HAHAHAHAHA WITH CAPITAL LETTERS :)

    finns det något roligare än självironi?

    samtidigt blir jag lite orolig över vilken bild dina bloggosfärvänner får av mig då du dedikerar sådant till mig...

    men ändå så <3 jag det!

    SvaraRadera
  2. Visst är det härligt när han hoppar ner i vattenrutchkanan?!

    SvaraRadera
  3. Den är underbar!
    Hej föresten! Jag ramlade in på din gamla blogg som länkade hit när jag sökte på vaginal hysterektomi! :)
    Jag har nyss överlevt intensiv behandling av moderkakscancer (jo det finns!) och ska opereras på tisdag.
    Jag har dragit på munnen mer än en gång när jag läst bland dina inlägg. Kommer att besöka dig igen! :)

    Ludmilla

    SvaraRadera
  4. Tack, jag suger åt mig av berömmet! Jag var inne en sväng på din blogg men jag orkar inte med mer cancer och död just nu, min mamma dog i cancer 7 mars i år, så jag lägger den till handlingarna så länge.

    SvaraRadera