tisdag 10 augusti 2010

Men GHB innehåller den väl iallafall fortfarande?

5 kommentarer:

  1. jaa då, du kan vara alldeles lugn! vad tror du om att göra stan nån kväll? lite tvålskum i kistan så är man good to go!

    SvaraRadera
  2. Can be arranged. Att göra stan alltså, äta tvål låter jag helst bli. Magont och halsbränna kan jag fixa på annat sätt. När? Var? Hur?
    Har du bytt nummer förresten? Eller har du bara dissat mig tidigare i somras?

    SvaraRadera
  3. what?? nej, samma nr, men har inte hört från dig? när skulle detta varit? du är icke dissad med flit i alla fall :)
    denna helg wow, men nästa helg kanske? valfritt hood, billigt är dock ett plus så kanske andra lång?

    SvaraRadera
  4. Wow schmow. Ok, nästa helg it is. Jag skulle kunna tänka mig att testa det där ölhaket som öppnat i Hagabions källare. Hur det ligger till prismässigt vet jag dock inte.

    SvaraRadera
  5. åhå, men då är det planen. är det snordyrt kan man ju testa med en öl och sen larva vidare :)

    SvaraRadera