tisdag 8 maj 2012

Önskerubrik: Jag ser fram emot...

...sommaren. Pinsamt förutsägbart, javisst, men den här tiden på året är ju faktiskt helt underbar. Precis innan det drar igång. Det gröna är så intensivt grönt och allt ligger framför en.

I sommar skulle jag kunna skaffa den där perfekta solbrännan, skaffa kondis nog att springa 2,5 km utan att pausa för att hämta andan, eller, som @Vaskinton_ tipsade om, pollinera en hel äng genom att springa över den med fantastiskt håriga ben. Om jag vill alltså, det kan också hända att jag skiter i det och gör något helt annat. There's no end to the possibilities!

(Rubriken önskad av PPD.)

3 kommentarer:

  1. Hahahaha!!! Pollinera ängen låter roligt. :D

    SvaraRadera
  2. Du och jag ska ha tävling på vattenslidern G fick i födelsedagspresent.

    SvaraRadera
  3. Helena: Eller hur :)

    Icka: Får en dra in baddräkten mellan skinkorna eller är det fusk?

    SvaraRadera