söndag 6 maj 2012

Trumpeter och fanfarer

Mitt tusende inlägg tillägnar jag Annie Lööf och jag vill säga följande:

H Å L L  K Ä F T E N !

Det är fan inte konstigt att folk är emot kvotering när den enda kvinnan representing är så jävla inkompetent.

Ps. Jimmie Åkesson, du är en foliehatt.

Ps2. Alliansen, avgå allihopa!

Ps3. Nej, det är möjligt att jag inte hade gjort det bättre själv. Men så är jag inte ledare för ett riksdagsparti heller. Hade jag varit det så hade jag tagit mig i kragen.

4 kommentarer:

  1. Haha, underbart! Och jag tror nog att du och många andra hade kunnat göra ett mycket bättre jobb!! Vissa är bara för urkassa och förstör och har sig...

    Förresten det är svårt att kommentera här, kommer bar till samma sida mest hela tiden när jag trycker på "kommentera" knappen, har hänt flera gånger.

    SvaraRadera
  2. Å, bra att du säger till. Jag kanske borde testa någon annan inställning för kommentarer och se om det blir bättre.

    SvaraRadera
  3. Bra sagt! Tack för en bra och intressant blogg med fräs i. /ea

    SvaraRadera
  4. ea: Tack, och välkommen hit!

    SvaraRadera