lördag 1 februari 2014

24. En grej jag borde ta tag i

EN grej… LOL. I morse fick jag iallafall tummen ur och mailade mina fellow bokcirklare angående träff på torsdag. Det har hängt över mig länge.

Några andra grejer på listan är: boka in mig på spa innan presentkortet jag fick när jag fyllde trettio blir ogiltigt, packa ner julpyntet och bära upp det samt fyra kassar barnkläder på vinden, tvätta taket i köket, byta sand i kattlådan, duscha, gå och handla middag och choklad, rensa bland barnets leksaker inför Foffs vårmarknad, läsa ut boken inför ovan nämnda bokcirkelträff, ansa och vattna igenom vår gigantiska fredskalla, dammsuga och våttorka golv, skriva under ett kontrakt och skicka iväg det und so weiter.

*tar cyanid*

1 kommentar:

  1. Jag duschade i torsdags, det var stort. Skulle prioritera chokladinköp efter duschen, allt annat vore dumt.

    SvaraRadera