onsdag 18 september 2013

Höstens nya trender:

Nu är jag ju förvisso motståndare till flytande bestånd men min nya grej har ändå blivit att okynnesreservera böcker som inte ens är utlånade utan som jag bara inte orkar åka till andra stadsdelsbibliotek och låna. Så jävla deluxe!

Eventuellt ska jag bli mögelhund också. Har upptäckt att jag kan lukta mig till mögliga citrusfrukter – det blir ju tyvärr en del såna om en köper ekologiskt (nej, inte för att de är av sämre kvalitet utan för att de inte är doppade i cancerframkallande antimögelmedel) – bara genom att kliva in i en lägenhet där sådana finns!

4 kommentarer:

  1. Mäh. Vad är det för trams. Aldrig hört talas om. Å vilket fånigt begrepp "flytande bestånd" är.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för medhåll, verkar som att "alla andra" tycker det är en bra grej!

      Radera
  2. Det låter lika bra som Alliansens "valfrihet". Kul för de bemedlade, inte särskilt för resten.

    SvaraRadera