lördag 18 september 2010

Här har jag min chans att göra mig populär på föräldrarådet på måndag

Jag vet inte om jag ska tycka att det är charmigt eller skrämmande att barnet lärt sig säga mamma kines, pappa japan, stackars lilla barn på förskolan. Så höll jag också på i min barndom, på den tiden sa man ju för övrigt negerboll utan att någon höjde på ögonbrynen också, och ändå blev det folk av mig. Men man vet ju aldrig. Rätt vad det är kanske hon kör epa, spelar banjo och går med i Sverigedemokraterna om jag inte sätter ner foten redan nu.

6 kommentarer:

  1. haha! ska köpa en epa till Hrönn när tiden är kommen... istället för trumsettet hon borde ha fått på sin tvåårsdag!!! :)

    SvaraRadera
  2. Så generöst av dig. Räkna bara inte med att jag kommer köpa lika dyra presenter till dina eventuella framtida barn.

    SvaraRadera
  3. haha! kanske något fint till piglets 6 årsdag? en liten vagn som han kan dra mig i? haha!

    SvaraRadera
  4. Jag ska bara ringa den goda fen från Askungen först, sen ska jag tälja ut en liten vagn åt honom ur en pumpa.

    SvaraRadera
  5. Ha ha ha! Bra där! Se till att lära dem jäävlarna att det inte heter "mellis" också. Fruktstund.... Vad är det för påhitt?

    SvaraRadera
  6. Fisken: Bättre att låta dem svälta.

    SvaraRadera