onsdag 17 februari 2010

Dirty talk

Efter två veckors dagisförkylning med tillhörande kraftiga hostningar och nysningar har jag insett faktum och accepterat mitt öde. Att göra sporadiska knipövningar under några få månader efter förlossningen räckte inte, man måste tydligen underhålla de där musklerna även fortsättningsvis, så nu har jag beställt knipkulor. Jävlar vilket projekt. Det blir ju milt sagt en del sållande när man googlar en produkt som ska stickas upp på en plats där solen sällan skiner, men jag tror att jag har hittat vad jag var ute efter.

Dessutom har jag lärt mig att...
"Minskad lust handlar är jämförbart med geishakulor g-punkten och därför geishakulor med sexlust."
Jasså, säger du det?
"Geishakulor handlar inte bara om porrfilm."
Å fan? Nej, i så fall ska jag inte ha några!
"Män är förmodligen geishakulor med män."
Aha! I knew it!
Tack internet!
Källa: geishakulor.com

6 kommentarer:

  1. Finns det inte något med samma funktion som går att köpa på Apotek? Antar att de heter ngt mer kliniskt då.

    Förnekelse är min bästa sport och därför googlar jag inte geishakulor. Och hoppar heller inte jättehögt på studsmattor på lekland. Mer.]

    SvaraRadera
  2. Men det är ju så roligt att hoppa högt! Jag ser faktiskt fram emot att testa kulorna och få knipmuskler av stål. (Och dessutom träffar jag en massa gamla tanter som luktar kiss varje dag. Det ska inte jag göra om jag blir gammal.)

    SvaraRadera
  3. Åh nej, jag fick ångest. Tyckte ju att det där med knipövningarna gick ju snabbt och smärtfritt. Fan också, det är alltså inte över än.

    SvaraRadera
  4. Jag tyckte lite samma sak, trots att en kollega sa åt mig att inte fuska med knipandet som hon gjort. Hon var alltid tvungen att använda trosskydd och jag tyckte synd om henne, ändå fuskade jag. Vad är grejen med det?

    SvaraRadera
  5. Men gud, jag minns paniken när jag insåg att jag inte "höll tätt" efter förlossningen. Men jag gjorde det till rutin att knipa av strålen varje gång jag kissade... Funkade bra för mig.

    SvaraRadera
  6. Skönt att höra att du hittade ett så enkelt men ändå effektivt sätt, jag skulle själv aldrig kunna lära mig att komma ihåg att knipa av strålen rutinmässigt. Nu har jag bara hunnit testa kulorna en gång innan jag fick magsjuka och sedan mens, men de verkar hålla vad de lovar så jag är nöjd med mitt köp och val av "träningsform".

    SvaraRadera