söndag 21 mars 2010

Done and done!


Man ska ju som bekant inte ropa hej i onödan, men nu tror jag vi har fått till det. Igår: skruvande. Idag: nätande. Solen, som annars mest lyst med sin frånvaro hittills i vår, stack mig oavbrutet i ögonen när jag stod på kökspallen och vinglade fem meter över marken och lagom tills att jag var färdig gick den naturligtvis i moln och någon form av polarvind drog istället in över nejderna. Den ena katten stod inte att finna och den andra tittade bara frågande på oss när vi öppnade balkongdörren för honom. Tack, men nej tack, liksom.

Ps. Jag glömde att dricka den där ölen igår. Men ikväll, då jävlar smäller det.

4 kommentarer:

  1. Snyggt!
    /Från någon som håller på med samma projekt

    SvaraRadera
  2. sådär fint kommer jag nog inte lyckas få till det.. men det är tanken som räknas? och såklart att det funkar. det räknas också.

    SvaraRadera
  3. Du ordnar säkert något minst lika bra. Här lutar "hörnstolparna" och så är det en liten glipa som måste åtgärdas på ett ställe. Om nu katterna skulle få för sig att utnyttja sin rastgård någon gång.

    SvaraRadera