söndag 10 oktober 2010

Liten men streetsmart

– Du sitter där.  Jag står. Håller i mig här.

8 kommentarer:

  1. Ja, så att man skulle kunna äta upp henne :)

    SvaraRadera
  2. Vad gulligt att hon har en vante till sin högra klo =)

    SvaraRadera
  3. Vad tuff hon ser ut! Och vilken skitsnygg jacka hon har.

    SvaraRadera
  4. Lilla hjärtat! Hon är så fin och Gus hälsar att hon var sööööööt.

    Tufft att stå själv på spårvagnen.

    SvaraRadera
  5. Bettan: Ja, allt är förberett inför amputationen till hennes treårsdag.

    Miss Muffin: Tack! Hon får mycket komplimanger när hon har den på sig. Den är köpt på Ica Maxi. 149 riksdaler. Finns i blått/grönt också.

    Icka: Haha, tyckte han det? Ja, visst är hon! Själv är jag mindre förtjust över denna nya vana.

    SvaraRadera
  6. Hon har i alla fall inte börjat säga till dig att du kan flytta för att du inte behövs. Eller att hon älskar alla andra utom mamman.

    Men på nätterna när barnet vaknar och drömmer mardrömmar då duger man minsann!

    Trotsåldern- vilken underbar tid!

    SvaraRadera
  7. Jag väljer att kalla den självständighetsåldern (det är tyvärr Jesper Juul och inte jag som kommit på ordet), eftersom jag fortfarande står med en fot i illusionen att man får vad man förväntar sig.

    SvaraRadera