lördag 5 februari 2011

Habegär

7 kommentarer:

  1. Jag tror du skämtar med mig aprillo (men helt säker är jag inte)!

    SvaraRadera
  2. Fantastisk! Om det är DA du hittat den i, såg du förra numrets typ... lampa? eller om det var en staty? Också med vargar, helt grotesk.

    SvaraRadera
  3. ska nog ordna en matchande tröja till dig från Varg-Bengts i Haga :)

    SvaraRadera
  4. J: Jag är inte heller helt säker. Ju mer jag tittar på den, desto mer vill jag verkligen ha den på riktigt. Den är ju praktiskt taget en klackring, och med en sådan kan det ju aldrig gå fel.

    lisakristin: Nej, den måste jag ha missat.

    mikkan: Det finns en "vargtröja" med keyboard cats, den vill jag ha.

    Underlandet: Haha, ja, visst är det underbart!

    SvaraRadera
  5. "Imponerande ur alla synvinklar". Hur kan man motstå?

    SvaraRadera
  6. LillaGrå: Det är ju just det jag försöker få belackarna här ovan att förstå!

    SvaraRadera