onsdag 23 februari 2011

Men vad fan, nu igen?!


Relaterat:
200 uskados

5 kommentarer:

  1. Skönt att se att det inte bara är hemma hos mig som det brukar kunna se ut så där...

    SvaraRadera
  2. Samma lika. Va så illa imorse så jag ställde mig å grät när jag diskade (kan skyllas på Ammingshormoner och ont om sömn)....

    SvaraRadera
  3. Jennie: Skönt att höra att det inte bara är här :)

    Jeanette: Haha (förlåt).

    SvaraRadera
  4. bräcker er alla lätt! tänk er den disk ni har på er köksbänk och förflytta den nu istället till duschgolvet och att ni måste diska i handfatet för att ni inte har något kök!

    i vårt kök finns bara en enda sak som borde finnas i ett kök: kyl och frys. med andra ord lyser diskbänk, vattenkran, skåp och lådor med sin frånvaro.

    welcome to my world! men om någon vecka har jag diskmaskin och lever förvisso i himmelriket!

    SvaraRadera
  5. mikkan: Fast det är alltid mest synd om mig iallafall. Stjärnstopp.

    SvaraRadera