onsdag 1 december 2010

Bästa sättet att spara pengar i julruschen

Två till fyra bankdagar. Låt se. I bästa fall på fredag, men troligtvis på tisdag får jag ett nytt visa-kort. Sen kommer koden ytterligare två dagar senare. Först på torsdag nästa vecka kan jag alltså dra på mig spenderbyxorna igen. Ska bli spännande att se om detta kommer innebära att jag får pengar över i slutet av månaden eller om jag bara handlar mer och fortare och hamnar på status quo när det nya kortet kommer. "Ditt SEB bankkort Visa kan ha hamnat i orätta händer..." säger banken. Eftersom kortet ligger där det brukar i min plånbok så antar jag att det är mina händer som avses, och det kan de väl ha rätt i. Kanske jag borde ta och skaffa mig en god man så att det här inte upprepas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar