onsdag 15 december 2010

Min senaste kändisförälskelse

Rubrik: Miss Muffin

Jag lyssnade på tre sommarpratare i år. Annika Sörenstams program var ett riktigt lågvattenmärke, Andreas Lundstedt ändrade jag helt uppfattning om (till det bättre) och Annika Östbergs program berörde mig djupare än något jag hört på radio tidigare, och då lyssnar jag flera timmar om dagen på (ickekommersiell) radio. Jag tänker fortfarande ofta på henne och hennes historia och skulle gärna träffa henne om jag fick chansen.

7 kommentarer:

  1. Andreas Lundstedts sommarprat berörde verkligen. De andra två lyssnade jag inte på.

    SvaraRadera
  2. Kolla om Annika Östbergs finns kvar att lyssna på!

    SvaraRadera
  3. Kollade om det finns att lyssna på, och det finns det: http://sverigesradio.se/sida/gruppsida.aspx?programid=3421&grupp=7165 Måste lyssna på det nångång. Kanske ikväll när jag lägger Mira. Perfekt. Tack för tipset!

    SvaraRadera
  4. jag tyckte annikas var riktigt riktigt segt. Håller med dig om andreas, och ja tyvärr missade jag annika östberg...Men däremot lyssnade jag på Pija Lindenbaum & tyckte_så_mycket_om!

    /Jennie

    SvaraRadera
  5. Jag har bara lyssnat på ett sommarprat i är. På min tjejs.
    Johanna Koljonen.
    Både jag och min man har en rätt häftig crush på henne. Det måste vara kombon av smarthet-vackra ögon-finlandssvenska som gör det.

    Jag ska lyssna på Östbergs sommarprat.

    SvaraRadera
  6. ja östberg. fan vad bra hon var. det bästa på flera år.

    SvaraRadera
  7. Skönt att det iallafall var en person förutom jag som lyssnade på radio den dagen :)

    SvaraRadera