fredag 14 januari 2011

Återvunnet del I

8 kommentarer:

  1. Hahaha! Men jag ÄLSKAR ju leggings. Av precis anledningen som står där.

    SvaraRadera
  2. Jag älskar också leggings! Har det jämt, men trots att jag har en hot butt så inser jag att det är lika inkorrekt att ha leggings utan kjol/tunika/annat plagg som går över rumpan som att tro att strumpbyxor kan ersätta byxor.

    SvaraRadera
  3. Bandtröjor är jag lite kluven till, det är nog mer en fråga om attityd än om klädval.

    SvaraRadera
  4. Guilty :S Obskyra bandtishor tycker jag är coolt. Jag är alltså en nörd.

    SvaraRadera
  5. åh, hahaha. mina uggs var gratis. varmaste, fulaste, skönaste skorna jag någonsin ägt. jag hoppas att min uppenbarelse i övrigt kan överväga detta snedsteg.

    SvaraRadera
  6. Håller med om leggings: det är inte byxor! Det är strumpbyxor utan fötter.

    SvaraRadera
  7. Håller med dig om leggings Jonna! Ser mycket konstigt ut när man har en kort tröja till, men till klänning eller liknande är de mycket bra.

    SvaraRadera