söndag 30 januari 2011

Trehandsjobb?

6 kommentarer:

  1. vem är den här kvinnan egentligen? hon kan väl inte vara journalist med ett sådant behov av att pladdra på om sig själv? Madonna är å andra sidan iskall och en förebild.

    SvaraRadera
  2. Håller med föregående talare!

    Sen undrar jag en sak. Har läst igenom alla amnings-taggar och förstår att du ammar till sömns(?) Jag har en bebis på 4 månader som inte kan somna på annat vis än med bröstet i munnen och det är helt okej, bara mysigt. Men jag skulle gärna gå upp och se en film med karln nån gång ibland då den lilla somnat och i dagsläget går inte det. Hon märker såklart att jag avlägsnar mig. Kommer det att vara så så länge jag ammar (helst i minst 1,5 år till) eller ändras detta när de blir lite större. Typ att de sover djupare? Vem vet?! :) Härlig blogg!

    Mvh
    Emma

    SvaraRadera
  3. men herregud. Vilken pinsam intervju (eller om man ens kan kalla den det)

    SvaraRadera
  4. lisa lightning: Jag vet inte vem hon är, har inte sett klippet i sitt sammanhang, men man blir ju nästan tvungen att ta upp en skämskudde när man kollar. Och samtidigt tycker jag att det är sorgligt att hon har (haft) såna problem med sin amning och inte fått/sökt hjälp för att komma tillrätta med dem så att hon nu griper efter minsta halmstrå.

    Emma: Jag ska formulera ett bättre svar än jag kan få ihop här i en kommentar just nu. Kanske ikväll.

    Alex: Ja, eller vad man nu ska kalla det ja. Terapisamtal kanske?

    SvaraRadera