tisdag 29 december 2009

Grattis Icka!

Tack för den enorma uppslutningen. Och de fantasifulla förslagen. Dagens återvinningsmiddag blev dillstuvad potatis och halstrad gravad lax. Det sistnämnda en chansning som för att uttrycka det snällt inte gick hem riktigt till 100%.
– För salt, sa den ena, men åt ändå snällt upp sin portion.
Den andra spottade bara ut fiskjäveln och lämnade bordet.
– Jag vägrar ta åt mig, det är inte jag som har gravat den, sa kocken.
Nåväl. Potatisen var iallafall god och det blev Icka som kammade hem bokpaketet.

4 kommentarer:

  1. Wooohooo!!!!

    =)

    Detta betyder att jag kommer och hälsar på nån dag! Min skola börjar inte förrän 11 januari.
    När kan ni?

    SvaraRadera
  2. Jag har redan skickat paketet, men naturligtvis ska vi ändå ses någon dag. Trettondagen eller nästa helg kanske?

    SvaraRadera
  3. Det får bli nästa helg! På söndagen, jag ska ha klassfest på lördagen.... =)

    SvaraRadera
  4. Super! Kommer ni alla tre eller bara du och Gus? Vill ni ha lunch eller eftermiddagsfika?

    SvaraRadera