måndag 20 juni 2011

Dagens skörd

Odlingslott är the shit!

6 kommentarer:

  1. Mm, vad gott!
    Själv kör jag en jordgubbsfri sommar i år eftersom Elly har haft en del magknip och jordgubbar inte ska vara så bra för babymagar...

    SvaraRadera
  2. Vi satt på baksidan och smaskade i oss dagens skörd idag. UNDERJÄVLABART!

    Gus snodde åt sig de tre sista med jordgubbssaft rinnande utmed kinderna.

    Lycka.

    Jag har tur att ha fått två barn med plåtmage. Jag har ätit jordgubbar, indiskt, tacos, rå lök, vitlök och massor med kryddor och E har aldrig haft ont i magen.

    Lyllos mig.

    SvaraRadera
  3. Icka: Jag har också haft turen att kunna äta allt samtidigt som jag ammat.

    Gustavs jacka hänger förresten här i hallen. Har glömt att meddela det varje dag sedan ni var här.

    SvaraRadera
  4. Aha! Då kan jag sluta vara sur på förskolan/farmor som "tappat bort" den...

    SvaraRadera
  5. Haha! Ja, du kan desarmera eventuella bomber och låta bli att posta Dagens ris-insändarna.

    SvaraRadera