fredag 17 juni 2011

15 years ago

6 kommentarer:

  1. Hahaha, snygga bilder. :P

    SvaraRadera
  2. du gör mig så galet glad, och jag blir lite rörd över att det finns människor "där ute" som tar sig tiden att bry sig om andra som de inte känner (irl), du skriver så fina grejer lite då och då och jag är fortfarande alldeles tagen av att du skickade krämen som funkade så bra och underlättade för mig (plus kunde tipsa vidare, bra) du är så jädra jädra bra och lyckas du hitta de där tågbiljtterna ner till vår stad så ska jag bjussa på något gott innan din konsert!

    SvaraRadera
  3. Helena: Ja, visst är de, "contacting people" är nog min favorit.

    Fifi: :)

    Jennie: Men jag har ju följt dig sedan du väntade Ebbe, så det känns som att jag känner dig (Hej stalker-varning). Nu blir jag också alldeles rörd.
    Jag ska nog ta mig ner på något vis, och "något gott" låter alldeles förträffligt!

    SvaraRadera