onsdag 8 juni 2011

Du och jag kylrummet, du och jag.

7 kommentarer:

  1. Om jag bygger ett hus någon gång så ska jag ha ett kylrum istället för bastu.

    Kommer definitivt bli det mest populära huset på hela gatan!

    SvaraRadera
  2. mikkan: Ett alternativ är en gammal hederlig källare. Jag minns precis hur källaren unger vår grannes hus luktade när jag var liten. Älskade att hänga där inne varma dagar.

    Du får väl ta och rulla ner för backen någon dag och hälsa på mig på jobbet så lovar jag att släppa in dig i kylrummet en stund. Sen kan vi glida ner till Jaulskroken ta en öl och diskutera skolavslutningar i kyrkan.

    SvaraRadera
  3. Ja, alltså diskutera fenomenet skolavslutningar i kyrkan, inte gå in i en actual kyrka och diskutera skolavslutningar i allmänhet.

    SvaraRadera
  4. Låter som en mycket bra idé!!! Gillar din betoning på rulla, eller?

    :)

    SvaraRadera
  5. Hos oss är det serverrummet som gäller när man behöver svalka sig, eftersom servern får ha max 19 grader varmt medan vi kontorsråttor tydligen får ha det hur varmt som helst. Dessutom har vi fel på ventilationen. Ett kylrum låter underbart!

    SvaraRadera
  6. mikkan: Det var din tolkning :) Jag syftade mest på avståndet att avståndet är typ noll och inget.

    Lisa: 2 grader. La dolce vita.

    SvaraRadera