torsdag 4 augusti 2011

0-9

4th time around
Har nihilistiska värderingar i nån skoj Nietzsche-style och samvetet fläckfritt som på tavlor av Roy Lichtenstein.


Ett av mina drömjobb är att kränga fisk. Ja, på riktigt. Det är ett rejält yrke.

500 photographers
500 photographers is a weblog that posts 5 active photographers a week for 100 weeks. The photographers can be from any discipline within the photographic range, but they have to be worth looking at and have a certain level of quality. When we get to number 500, we will have a deep database of great photographers.


Dans är en konstform jag inte alls förstår mig på. Men foto uppskattar jag. Jag behärskar det däremot inte för fem öre, det bara dyker upp elledningar och konstiga skuggor överallt. Och så blir det oskarpt och tråkigt i färgerna. Jag tar lika bra/dåliga bilder med en proffskamera som jag gör med min mobiltelefon. Så jag lagar mat istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar