söndag 21 augusti 2011

S

Sagogrynet
Amning i nöd och lust


Härmed uppmanar jag alla som intresserar sig för amningsfrågor att besöka Lins ödmjuka och folkbildande blogg. Det är inte för intet hon utsetts till 2011 års vinnare av bröstpriset.

Salmiak Åt Folket
Pluggar dagtid, tar hand om storebror och lillebror, slåss med smulor i soffan och blöjberg. Kvällstid dödar jag zombies, dricker rödtjut, vattnar pelargoner. Soppa är min favoritmat och oscar är min själsfrände.


Jennie har jag följt sedan vi båda väntade barn för tusen år sedan. Sedan dess har hon hunnit bli ihop med drömkillen, köpa lägenhet, skaffa ett barn till och bli klar med sin utbildning. Och en massa annat såklart. Imorgon ska jag få träffa henne på riktigt för första gången. Tjoho!

Skäggbloggen
Vi berättar om allt som har med skägg att göra. Skäggvård och skönhetstips, skägghångel, kändisskägg, skäggskrönor, skäggsociologi och massor av bilder. Och mycket mer.


Ok, här är det ganska uppenbart att jag inte är målgruppen. Det skiter jag i. Skägg är spännande.

Smaskigt fakta
Hej. Det här är en blogg som drivs av en Sara Parkman, Anna Hed, Moa Lundqvist och Ingela Cederholm. Fyra personer alltså. Innehållet är varierat. Mycket. Och det är vi alla glada över. Fashion möter folk som vi i branchen brukar säga. Hoppas du gillar't.


Orka bry sig om att Bechdel-testa filmer och säga emot allt och alla hela tiden. Ja, det tycker jag.

2 kommentarer:

  1. Och vad oerhört glada vi blir att du gillar oss!!!

    Anna+resten av Smaskigt Fakta

    SvaraRadera