torsdag 11 augusti 2011

H

Hej Kristofer!
En blogg till, om och av Kristofer Ahlström


Synd att jag aldrig är först med något. Som konceptet att adressera sina blogginlägg till sig själv till exempel. Det är ju skitbra.

hej sonja
För er som är trötta på att läsa bloggar där man bara shoppar, inreder eller har cancer.


Här är det högt i tak vill jag lova. Sonja råkar ta ett järn innan hon går på föräldramöte. Myshörnan är en madrass på golvet. Det finns "bildbevis" på att agar ett av sina barn. Dags att ringa socialen? Inte alls.

Höstlycka
Under graviditeten insåg jag att det plötsligt uppstod en miljon nya saker att sätta sig in i och ta ställning till. Mitt intresse för natur, kultur, miljö, världen, rättvisefrågor och sambandet mellan mat och hälsa har präglat mitt föräldraskap.


Här har jag två val. Antingen känner jag mig som en riktig white trash-morsa när jag läser Marias blogg, eller så låter jag mig inspireras. Jag väljer det senare.

3 kommentarer:

  1. Ha ha! Hej Kristoffer måste jag ju bara ta och spana in!

    SvaraRadera
  2. hej sonja - stört skön brud!

    SvaraRadera
  3. Sonja: Du är bättre.

    J: Underbar!

    SvaraRadera