fredag 2 september 2011

Var det idag jag borde ha köpt en lott?

11 kommentarer:

  1. Jisses! Grattis som bara fan.

    SvaraRadera
  2. Vad heter du? Så kan vi spela mot varandra. Jag är skitkass så du kommer att krossa mig!

    Varför jag spelar?
    Jag tycker det är jättekul!!

    SvaraRadera
  3. Colombialiv: Precis vad jag tänkte när jag såg spelplanen. Och att det var min tur först.

    egon: Alla rutorna där under brickorna är någon form av dubbel eller trippel.

    Fifi: Haha, ja!

    audhumble: Tack, synd att man inte vinner några pengar på wordfeud bara.

    Praktikanten: Eller hur?!

    Icka: dignelii heter jag. Var inte så säker på att jag är bättre, mest handlar det ju om tur med brickor och så och sen är ju ordlistan helt muppig också.

    Caroline: Hade det varit ombytta roller så hade jag resignat på en gång.

    killmamman: Once in a lifetime.

    Rebecca: Ja, om man har tur och får ett riktigt ojämt slumpat bräde.

    SvaraRadera
  4. Åhh! Jag lägger till dig på studs! Bitterfittan heter jag. Inte helt oväntat.

    SvaraRadera