lördag 24 september 2011

A witch!

5 kommentarer:

  1. Tack för den. Nu kommer jag ju drömma mardrömmar om tryckpressar och solfjädrar och om hur mina rop på hjälp drunknar i sonater av Mozart. Trauma!

    SvaraRadera
  2. Å fy faaaaan.

    Det är nog vad jag har att säga om det där.

    SvaraRadera
  3. Åh nu fattar jag. Det är träskhäxan Anna. Hoppas du spottade på henne, typ. Vidrigt att hon får sitta där och sprida sitt evangelie av barnmisshandel!

    SvaraRadera
  4. Kristina: Haha, ja det kändes så, särskilt efter mitt "diskreta" fotograferande. Jag tror hon förstod att jag inte tog fotot för att rama in och sätta upp på väggen.

    audhumble: Varsågod.

    Icka: Ungefär så. Jag blev helt chockad när hon dök upp där mitt bland allt guligull och puttinutt i barnavdelningen.

    Lina: Jag funderade på det, men eftersom jag inte var så sugen på att bli utburen av vakterna så lät jag bli. Dock mötte jag några poliser när jag gick från hennes monter, med lite tur var de kanske äntligen där för att gripa henne.

    SvaraRadera