tisdag 27 september 2011

"Vi tycker inte om stängda dörrar"

3 kommentarer:

  1. Kan inte låta bli att associera till hur min son ser ut när nån gått in i badrummet och stängt dörren om sig.

    Det är förresten nåt jag ser fram emot att kunna göra när jag snart börjar jobba igen - att gå på toaletten med dörren stängd och inte behöva lyssna efter ljud som tyder på otillåten aktivitet ute i lägenheten.

    SvaraRadera
  2. Nej, det gör de inte här heller. Det skrapas och skriks så fort en garderob, toalettdörr eller nåt annat stängs. Och vilken sida de än är på vill de alltid över på andra och sen tvärtom.

    SvaraRadera
  3. sarasbetraktelser: Jo, visst är det skönt, att överhuvudtaget sitta ner på en stol flera minuter i sträck var en av de bästa grejerna när jag började jobba. Fast det är ju inte samma sak att gå på toa på jobbet, där finns inget och läsa och folk börjar undra ifall man är där inne för länge.

    Joseefine: Helst ska de sitta precis mitt i dörren.

    SvaraRadera