onsdag 4 januari 2012

Bojkott?

Igår hade jag en (1) besökare, enligt Google Analytics.

8 kommentarer:

  1. Jag läser ju alltid via Google Reader och går sällan in på den faktiska bloggen. Undrar om det syns i statistiken?

    SvaraRadera
  2. Jag tänkte just säga detsamma som Andrea - du är med i min RSS-läsare och jag kommer mycket sällan in på själva sidan, bara när jag vill se om någon annan har lämnat någon intressant kommentar eller när jag själv vill kommentera.

    SvaraRadera
  3. Andrea och Helen: Jag har funderat över det också, men jag tror nästan att de som läser via reader också syns i statistiken. Jag kan omöjligt ha så många läsare som syns i statistiken plus ett helt gäng som inte syns.

    SvaraRadera
  4. Jag kommer hit via bloglovin varje gång. Igår var jag lite upptagen med att fylla år, så vet inte om jag var här innan tolvslaget eller inte.

    SvaraRadera
  5. Då är det väl GA själv som bojkottar dig, inte läsarna.

    SvaraRadera
  6. En enda läsare av bloggen igår? Jaha ja. Då var det jag då! ;) För jag var här som vanligt :) /PPD

    SvaraRadera
  7. Helena: Grattis i efterskott!

    Helen: Ja, eller mitt förstånd som bojkottar att GA. Det tog en stund innan jag kom ihåg att GA inte är så AI att det fattar själv att det ska kolla hur många som besöker mig :)

    PPD: Skönt att ha åtminstone en riktigt trogen läsare!

    SvaraRadera