onsdag 11 januari 2012

Hello to my little friend

6 kommentarer:

  1. Grattis!

    Glöm inte bort att lägga till mig på Instagram nu.

    Eller som det står överallt: Pliiis fallow meeee!

    Grym kamera är det också. Vill ha.

    SvaraRadera
  2. Åh vad kul, är själv lite kär i min. :-)

    SvaraRadera
  3. Min nya kompis kom också igår, men jag hade missat att jag måste ha en annan sorts simkort än det jag har nu. Bra påminnelse, ska ringa Telenor nu med en gång...

    SvaraRadera
  4. Icka: Har inte riktigt kommit så långt än :)

    Jenny: Förstår det.

    Kim: Å, jobbigt. Så nära men ändå så långt borta :)

    SvaraRadera
  5. Åh. iPhonesjukan har förstört mitt sociala liv.
    Hoppas du lyckas hålla dig i skinnet lite bättre.

    SvaraRadera
  6. Man kan ju alltid hoppas, men det ser rätt mörkt ut på den fronten.

    SvaraRadera