söndag 16 oktober 2011

Varför har inte alla lekplatser en hängmatta?

6 kommentarer:

  1. Vilket gudomligt sött barn du har.

    SvaraRadera
  2. Vi längtar till nästa helg nu! Är du frisk nog för att bli bortskämd?

    SvaraRadera
  3. Gött! Det är märkligt med den där förvandlingen från barn till vuxen som gör att man går från att man inte kan sitta stilla till att man inte orkar röra sig. Alls.

    SvaraRadera
  4. audhumble: Tro det eller ej, hon är det finaste jag har :)

    Icka: Jag kan aldrig få nog av bortskämning! Jag är fortfarande lite sliten och har sjukintyg till och med 23:e, men jag ska gå till jobbet imorgon. Vi längtar också. Hör av mig i veckan angående en annan hälsorelaterad grej som ni får ta ställning till innan vi kommer.

    Fröken Märkvärdig: Haha, jag tänkte på just det när jag låg där och kollade på ungen som for runt. Men värst måste man ändå vara i tonåren när man kräver 12 timmars sömn för att alls fungera.

    SvaraRadera
  5. Håller fullständigt med! Dagens lekplatser är så barnfokuserade.

    SvaraRadera
  6. Haha, visst är de! Den perfekta lekplatsen enligt mig är en där jag kan sitta ner utan att bli kall eller blöt samtidigt som den bjuder min unge på så mycket stimulans att hon inte har något intresse av att jag ska resa mig.

    SvaraRadera