tisdag 2 november 2010

6x4

Miss Muffin bjöd på en liten utmaning som jag i min enfald trodde skulle vara snabbt och lätt avklarad och generera en massa beundran från min lilla men trogna läsarskara, men ack så jag bedrog mig. Den var till och med svårare att krysta fram än den förra, jag tenderar av någon anledning att vilja försköna verkligheten så fort jag inte vaktar på mig själv – låtsas att jag kollar på finkultur-tv och är en närvarande och härlig morsa liksom. Fy på mig. Nåväl:

4 tv-program jag ser (eller som hade sett ifall de gick nuförtiden eller ifall jag inte missade dem hela tiden):
True Blood
Morden i Midsomer
Weeds
Nyheter i olika former

4 saker jag gjort idag (eller som jag gjorde den dagen då jag började skriva på det här inlägget och som känns mycket duktigare än de två saker jag gjort i dag: 1) jobbat och 2) varit allmänt lam):
Tittat till min odlingslott
Matat grisar
Dammsugit
Byggt koja

4 saker som jag längtar efter:
Julledighet
Mer tid med min unge
Våren
Struktur

4 saker på önskelistan:
Symaskin
Diskmaskin
Rutigt köksgolv
Extreme bedroom makeover

4 saker jag avskyr:
Härskartekniker
Konflikträdsla
Käll-o-kritik
Oviss jobbsituation

4 jag utmanar:
Bettan
Icka
Kusin Martina
Rookie Mom

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar