lördag 13 november 2010

Spänning – småbarnsmorsa style

Minns ni, för ett tag sedan, när jag var lite mallig över att jag inte är helt passé på arbetsmarknaden? Nu har de hört av sig från ett ställe till.

Hej!
Du har sökt tjänsten som kock på X-gatans förskola. Vi har fattat tycke för din ansökan och skulle gärna vilja träffa dig personligen genom en intervju onsdagen den 17/11 kl.15-16.30 på X-gatans förskola. Vi tillämpar gruppintervju vilket innebär att du intervjuas tillsammans med andra sökande i en grupp om ca 3-6 personer.
Inför intervjun önskar vi att du förbereder en barnanpassad veckomeny (skriftlig eller muntlig) för ca 40 barn. De ekonomiska förutsättningarna är ca 2500:-.

Önskar att du bekräftar via telefon eller mail om du kommer eller ej.

MVH
X X-sson samt personal på X-gatans förskola

Ok, nu har jag bekräftat att jag kommer på intervjun och förberett ett förslag på meny. Återstår bara att bearbeta ångesten och alla jantetankar. Wish me luck!

9 kommentarer:

  1. Spännande! Håller tummarna.

    SvaraRadera
  2. Lycka till och sparka rumpa!

    SvaraRadera
  3. grattis till jobbet!!! (i fake it till you make it)

    SvaraRadera
  4. Jamen vad 17! Du är ju som klippt och skuren för det jobbet!
    Lycka till och bläääända dom med vad jag bara kan anta är en helt fantastisk meny!

    SvaraRadera
  5. Kul uppgift, hejjahejja lycka till. Det vore kul att se ditt förslag här på bloggen sen:)
    /Jennie

    SvaraRadera
  6. Kör hårt! Lycka till. Det kommer gå skitbra.

    SvaraRadera
  7. Ah! Du som är så noga/duktig med Hrönn fixar ju lätt en passande meny! TÄNK om du får nytt jobb! Tummarna hålls här.

    SvaraRadera
  8. Tack alla! Intervjun är avklarad, nu väntar jag bara på besked.

    SvaraRadera