torsdag 5 maj 2011

Annars då?

Jo tack.

15 kommentarer:

  1. Grattis! Jag vet inte hur det var för dig, men jag var supernervös inför uppkörningen så när jag väl fick godkänt så var jag så glad och lättad!

    Såååå himla skönt att ha det gjort! =)

    SvaraRadera
  2. Grattis! Jaha, då var det väl bara jag kvar då :)

    SvaraRadera
  3. Grattis, Jonna, snyggt jobbat!

    SvaraRadera
  4. Grattis! Du har utstrålat "bilförare" så jag trodde redan du hade körkort :)

    SvaraRadera
  5. Tack alla! Det var en pärs.

    Lina: Är det mitt utsvävande och resursslösande leverne som gör det?

    SvaraRadera
  6. Grattis!! =)

    SvaraRadera
  7. Grattis! Tänk, vilka utflykter ni kan åka på nu!

    SvaraRadera
  8. Tack! Tänk vilka utflykter jag kan göra :)

    SvaraRadera
  9. Grattis!
    Jag tog körkort för drygt ett år sedan, kämpigt som fan var det, men riktigt skönt när jag väl hade klarat det.

    Det kommer nog alltid att kännas konstigt när någon i vår lilla familj saknas.

    SvaraRadera
  10. Grattis!!!!!
    Å vad kul!

    Då kan du och Hemulbarnet komma ut och bada på onsdagar nu i sommar!

    Bra jobbat!

    SvaraRadera
  11. Fifi: Ja, den lättnaden. Frågan är bara om jag någonsin kommer våga mig ut själv.

    Icka: Det får bli med buss i så fall, Oliver har bilen till jobbet.

    SvaraRadera