tisdag 10 maj 2011

Hej närodlade ekologiska jordgubbar till midsommar!

6 kommentarer:

  1. Vad är det där för jordgubbar? Brukar inte de blommorna vara vita?

    SvaraRadera
  2. funderar på om det blir en jodgubbsmojito dessutom? känner mig mycket sugen!

    SvaraRadera
  3. Helena: Jag vet inte vad de heter, alla mina plantor är olika sorter. De blommar i vitt, ljusrosa, cerise och nästan rött. Jag gillar dem! :)

    mikkan: Det låter oortodoxt och främmande. Jag blir nästan lite rädd.

    SvaraRadera
  4. inte värre än att amma sin treåring framför de stackars syrianerna som bara ville fira sin gudstjänst :P

    SvaraRadera
  5. hoppas alla missförstår och tror att du stod uppe vid altaret... men så kul var det ju i och för sig inte.
    :(

    SvaraRadera
  6. mikkan: Jag tyckte faktiskt inte någon såg förnärmad ut. Tyvärr? :)

    SvaraRadera