lördag 12 november 2011

Men om jag skaffar en tatuering nu kommer jag säkert inte ångra den om tio år

Saker som gör min dag i november 2011:
– Tanken på vad jag skulle kunna göra med de 1,4 miljoner någon annan just vann på lotto. (Betala av mitt och hemulpappans studielån och bilen, köpa Huset vi spanade in för en massa år sedan och inte kunnat släppa sedan dess, samt köpa ett hästhuvud att pula in kontanterna i som jag planerat att betala Huset med.)
– Att jag snart ska få höra E-types version på en Timbuktulåt. (Kollar på Så mycket bättre. Hej svennebanan!)
– Att SAOL + Wordfeud = sant.

Saker jag inte skulle brytt mig nämnvärt om i november 2001:
– Tanken på vad jag skulle kunna göra med 1,4 miljoner någon annan just vann på lotto. (Betala av mitt och hemulpappans studielån och bilen, köpa Huset vi spanade in för en massa år sedan och inte kunnat släppa sedan dess, samt köpa ett hästhuvud att pula in kontanterna i som jag planerat att betala Huset med.)
– Att jag snart ska få höra E-types version på en Timbuktulåt. (Kollar på Så mycket bättre. Hej svennebanan!)
– Att SAOL + Wordfeud = sant.

3 kommentarer:

  1. Haha, stabilt! Jag heter FifiYay på WF om du vill spela. Har inte testat den hårda versionen än :)

    SvaraRadera
  2. Ack ja. Jag-för-10-år-sedan skulle inte ha mycket till övers för jag-idag. Hon skulle tycka jag-idag är fettråkig [eventuellt bli lite impad av jag-idags poleskills men i övrigt garva åt nivån av svennebananighet ända fram till krogen].

    /Börjar känna mig lite schizo...

    SvaraRadera
  3. Fifi: Jag vet :) Jag spelar under artistnamnet dignelii.

    rookiemom: Jag hade nog tyckt om idag-jag för tio år sedan, men inte strävat efter att bli som henne/mig.

    SvaraRadera