söndag 11 december 2011

11x4

Ibland sparar jag en lista jag hittar på någon annan blogg till lite senare, ett par tre månader senare kan det bli, det kan alltid komma väl till pass i ett tidsinställt inlägg som dyker upp en söndagmorgon i december när jag har fullt upp med annat. Sovmorgon till exempel.

Four jobs I've had in my life
1. Jordgubbsplockare
2. Personlig assistent
3. Kallskänka
4. Kock

Four movies I could watch over and over
1. The Big Lebowski
2. Fear and Loathing in Las Vegas
3. Jackie Brown
4. Kill Bill I och II

Four cities I've lived in
1. Malmö
2. Ulricehamn
3. Varberg
4. Göteborg

Four tv shows I love to watch
1. True Blood
2. Family Guy
3. Friends
4. Top Model

Four places I've been on vacation
1. Gran Canaria
2. London/Norwich
3. Prag
4. Oslo

Four websites I visit daily
1. ettklickforskogen.se
2. Gmail
3. Amningshysteri
4. GP Göteborg

Four of my favorite foods
1. Saint Agur
2. Gorgonzola
3. Taleggio
4. Haloumi

Four schools I've attended
1. JMG
2. Pedagogen
3. Löftadalens folkhögskola
4. Tingsholmsgymmnasiet

Four things in my room
1. Sängen
2. Fondtapeten
3. Fågelpinnen
4. Linneskåpet

Four things I'm wearing right now
1. Lovikkasockar
2. Trosor
3. Mjukisbrallor
4. T-shirt

Four places I'd rather be right now
1. Pass
2. Pass
3. Pass
4. Pass

2 kommentarer:

  1. Jag läste först "Lovikkavantar" och undrade hur i hela friden du lyckas skriva på tangentbord med vantar på. Andra tanken var varför han man vantar inomhus och först tredje att jag visst läst fel...

    SvaraRadera