torsdag 15 december 2011

Tvåfrontsdemens

För ett tag sedan sprang jag och min lilla familj på en vän jag inte umgåtts med since yore. Hemulen och hennes far slängde ur sig ett par artighetsfraser och stack sedan iväg och åkte rutchkana. När de gått spårade det ur fullständigt:

Hon: Din kille har jag nog inte träffat, har ni varit ihop länge?
Jag: Oj, var det så länge sedan vi sågs?! Jo, men Oliver har du väl träffat?
*paus* 
Hon: Jag var på ert bröllop.

Sen bestämde vi att vi skulle gå och ta en öl någon dag, men glömde såklart att byta nummer.

2 kommentarer:

  1. Hahaha vad roligt. I väntan på Godot typ. Fast roligt :)

    Äkta upplyftande är det också att höra att jag inte är ensam om dom där vansinniga misstagen...

    SvaraRadera
  2. Här blir jag tvungen att erkänna att jag inte har koll på I väntan på Godot. Men jag uppskattar att du också kommer ut ur demensgarderoben :)

    SvaraRadera